Even voorstellen ...

st-teamvergadering

Wij zetten graag ons talent in om waarde toe te voegen!

 Arnoud van Gemeren Arnoud van Gemeren is eigenaar en oprichter van Contact Media. Hij heeft een lange staat van dienst in de Nederlandse IT-mediawereld. Na een start bij een redactiebureau, was hij als hoofdredacteur van 1996 tot 2001 bij uitgeverij Array Publications verantwoordelijk voor diverse IT-vakbladen. In 2001 sloot hij zich aan bij een adviesbureau op het gebied van marketingcommunicatie, Beatrijs Media Group. Vanuit dit bureau bleef hij als hoofdredacteur actief, onder meer voor Sdu Uitgevers.

Hierna, in 2008, richtte hij Contact Media op. Sindsdien is hij ook betrokken bij de zakelijke kant van IT publishing, naast zijn redactionele werk. Ook adviseert hij bedrijven en instellingen over marketingcommunicatie en corporate publishing. Arnoud van Gemeren, heeft uitstekende kennis van de bedrijfsmatige toepassing van IT en een scherp oog voor trends en ontwikkelingen. Momenteel heeft vooral de digitale transformatie zijn belangstelling.
 

Eric van der Steen is senior redacteur bij Contact Media. Na zijn opleiding als bedrijfseconoom koos hij uiteindelijk voor de uitgeverijsector. Bij het beursgenoteerde Wolters Kluwer werkte hij vanuit verschillende businessunits in verschillende redactionele functies voor verschillende vaktijdschriften, waaronder Facto Magazine en Tijdschrift Controlling. Na een kleine zestien jaar zocht hij de kleinschaligheid op en werkte hij als hoofdredacteur voor Triple i Group en Array Publications, waar hij als hoofdredacteur verantwoordelijk was voor respectievelijk InFinance, Telecommagazine en Storage Magazine. Vervolgens verzorgde hij de content voor de branchevereniging BTG, het PR-bureau Yellow Communications en de beroepsvereniging RB. In zijn laatste functie bij het Register Belastingadviseurs stond hij als community manager en content marketeer onder meer aan de wieg van een nieuw ontworpen online community.

Bij Contact Media schrijft Eric artikelen, whitepapers, columns en achtergrondartikelen voor klanten en vaktijdschriften. Ook verricht hij redactionele werkzaamheden en maakt hij verslagen van onder meer congressen en rondetafelbijeenkomsten.

Maartje van Oeveren is pr-adviseur bij Contact Media. Groei realiseren bij bedrijven, dat is haar grote drijfveer. Groei door gebruik te maken van pr en digitale media. Het bedenken van een slimme strategie met een groot bereik.

Na achtenhalf jaar als managing partner bij L&DJ PR gewerkt te hebben en alle facetten van het vak meegemaakt te hebben, beschikt Maartje over ‘een berg’ aan kennis en ervaring verzameld die ze graag inzet voor technologiebedrijven en startups.
 Freek Blankena

Freek Blankena is freelance journalist.Hij kwam begin jaren negentig in aanraking met de ICT-journalistiek als bureauredacteur en later softwareredacteur bij het vakblad Automatisering Gids. Geen logische keuze voor iemand met een studie culturele antropologie, maar het van een zekere afstand conceptueel doorgronden van een complexe wereld blijkt ook bij ICT een goede benadering, is zijn ervaring. Freek heeft in de loop der tijd veel geschreven over softwareontwikkeling, de softwaremarkt en grote ICT-projecten. Als freelancer (sinds 2009) schreef hij daarnaast ook over (ICT bij) de overheid, aanbestedingen en diverse andere onderwerpen, bijvoorbeeld voor Binnenlands Bestuur, iBestuur en Elsevier. Steeds op het snijvlak van technologie en organisatie. 

Voor Contact Media schrijft Freek artikelen, interviews, whitepapers en achtergrondverhalen voor verschillende publicaties.

 Hans Lamboo Hans Lamboo is senior redacteur bij Contact Media. Opgeleid als communicatieadviseur, verscheen vanaf het begin van zijn carrière menige tekst over automatisering van zijn hand. In 1996 raakte Hans betrokken bij de oprichting van funda.nl en richtte in 1997 een webdesignbureau op. In 2001 trad hij als hoofdredacteur in dienst bij Array Publications, waar hij verantwoordelijk was voor Database Magazine, IT Service Magazine, Storage Magazine, de website BI-platform en Process Magazine. Vervolgens werkte hij als expert writer voor PR-bureau Co-Workx en was hij hoofdredacteur van CloudWorks en Infosecurity Magazine.

Bij Contact Media schrijft Hans artikelen, whitepapers, columns en achtergrondartikelen voor klanten en vaktijdschriften. Ook verricht hij redactionele werkzaamheden en leidt hij discussiebijeenkomsten.
 Chantal Burink

Mirjam Hulsebos is een communicatiedier. Ze denkt vanuit doelgroepen en stemt de boodschap daarop af. Of die boodschap nu vervat staat in een artikel, op een website of in een brochure. Mirjam is erg nieuwsgierig en heeft daarom een vak gezocht waarin deze eigenschap tot zijn recht komt.

Journalistieke ervaring deed zij op als eind- en hoofdredacteur van diverse consumenten- en vaktijdschriften. Haar eerste schreden op het journalistieke pad zette Mirjam bij Hifi Video Test. Ruim tien jaar en enkele tijdschriften later (i-Magazine, Inkoop & Logistiek, Connect) sloot zij eind jaren ’90 haar redactionele loopbaan af bij Tijdschrift voor Marketing.

Daarna volgden zeven jaren in marketing & PR, waarin Mirjam eigen-beheeruitgeverij Mijneigenboek.nl op de kaart zette en vervolgens bij Whizpr de perscommunicatie verzorgde voor diverse ICT-bedrijven.

In alle functies was haar voornaamste taak het zoeken naar de diepere betekenis achter het nieuws en vervolgens die boodschap afstemmen op de doelgroep. Die vaardigheid zet zij vanaf 2016 ook in voor Contact Media.

 

Anne van den Berg is tekstschrijver bij Contact Media. Ze helpt bedrijven hun verhaal te vertellen en klanten voor zich te winnen. Naast het puur schrijven van teksten helpt ze klanten hun 'why' te achterhalen om hen helder in de markt te kunnen zetten en thoughtleadership te ontwikkelen.

Anne werkte zes jaar lang als senior editor voor ITcommercie en Customer Talk, een platform voor marketing-, sales- en servicemanagers. De afgelopen jaren heeft ze eveneens veel over IT geschreven en bediende ze een rijke groep klanten uit verschillende industrieën. 

 Chantal Burink Chantal Burink is redactiesecretaresse bij Contact Media. Als spin in het web ondersteunt ze haar collega's door de processen van alle uitgaven en producties in goede banen te leiden. Als natuurtalent op het gebied van organiseren deed Chantal ervaring op in onder meer de uitgeefwereld.

rendement in resultaat