Onderzoek

bl-man-laptop

Om uw content gewicht te geven is een marktonderzoek een goede basis. Daarmee vermijdt u niet alleen ongefundeerde beweringen, maar krijgt uw boodschap extra dimensie. Wat niet alleen uw doelgroepen aanspreekt maar ook andere media nieuwsgierig maakt en het bericht laat overnemen. Om een grondig en relevant marktonderzoek te doen is onafhankelijkheid, kennis en ervaring nodig. Die hebben wij: vanaf het initiëren, het opstellen van zinvolle vragen, het bepalen van de  responsegroep, het verwerken van de antwoorden en het schrijven van het rapport. En we kunnen ervoor zorgen dat de resultaten op een vakkundige manier bij relevante publieksgroepen terechtkomt. 

Voor diverse opdrachtgevers ontwikkelde Contact Media onderzoeken, onder  meer over onder meer trends in cloud computing, de ontwikkeling van IT-organisaties, over business process outsourcing,  online collaboration, big data en cloud computing & regie.

Contact Media denkt mee en adviseert over de thematiek, de doelgroep en de ontwikkeling van de onderzoeken. En verzorgt na afronding van een onderzoek de analyse, de rapportage en de nodige publicaties.

Geïnteresseerd?
Neem vrijblijvend contact met ons op!