De kwaliteit van uw product staat bij ons voorop!

l-content
talk-iconPersberichten

Een mooie deal, een nieuw product, een interessante visie…. Alleen nog even een persbericht uitsturen. Uiteindelijk wil elke stakeholder ‘nog even naar het tekstje kijken’. Na enkele weken schrappen en herschrijven gaat een inmiddels oud bericht de deur uit, maar wel een waar iedereen binnen de organisatie zich in kan vinden. Maar dat daardoor aan geen enkele basisregel van een Nederlands persbericht voldoet. Het gevolg: de zo belangrijke boodschap naar potentiële klanten en investeerders verschijnt nergens in de media. Wat een verspilling van resources.

Het schrijven van een goed persbericht is een vak apart. Net als de distributie ervan naar de juiste media. Laat dat dus aan vakmensen over.

Mail voor meer info
bl-vrouw-lachend
icon-magazinesArtikelen

Het is voor uw peers, prospects, klanten en investeerders van groot belang dat uw product of dienst, mening, visie, kennis en ervaring duidelijk worden gecommuniceerd. Taal is daarvoor het gereedschap, en artikelen zijn daarvoor het medium bij uitstek. Luisteren, vragen stellen en helder formuleren is ons vak. Met altijd de lezer als uitgangspunt: wat intrigeert, wat pakt, wat beklijft? Maar even belangrijk is de keuze van het digitale of gedrukte publicatiemedium en het lezersprofiel. Elk artikel moet op maat zijn geschreven voor de lezersgroep, wil het impact hebben. En vanuit een journalistiek oogpunt. Kortom: het schrijven van een relevant en lezenswaardig artikel is creatief vakwerk. Net als de keuze van en bemiddeling bij plaatsing van het artikel. Laat dat dus aan vakmensen over.

Mail voor meer info
bl-vrouw-smartphone
icon-whitepaperWhitepapers

Een goede whitepaper helpt uw prospects en klanten beter te begrijpen hoe uw product, dienst, methode of technologie werkt. De paper beschouwt het onderwerp op een onafhankelijke wijze en plaatst het in de context van de markt en de doelgroep. Om een whitepaper zijn werk te laten doen is het van groot belang vanuit een journalistieke benadering te schrijven en reclame- en marketingtaal te vermijden. Beter is het om de lezer zelf tot de conclusie te laten komen dat het onderwerp relevant, geschikt en toepasbaar is in zijn organisatie. Het omlijsten met marktgegevens en praktijkcases creëert een passend umfeld voor de boodschap. Het verzamelen van die informatie en het schrijven van een goede whitepaper is vakwerk. Laat dat dus aan vakmensen over.

 

Mail voor meer info